PPS destinacija - BIOGRADSKA RIVIJERA SRCE JADRANA

PPS destinacija - poziv za uključenje u projekt


Kako je jedan od ključnih zadataka Hrvatske turističke zajednice pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), a ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, sukladno odrednicama Programa rada za 2014. i novog Strateškog marketinškog plana, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju posezone 2014. godine.

Tkon je u zajedničkoj kandidaturi s mjestima Biograd na Moru, Sv. Filip i Jakov, Tkon i Pašman, izabrano za jednu od destinacija u pilot projektu „PPS destinacije“ kroz koji će nam biti omogućena veća tržišna vidljivost/prepoznatljivost kroz sljedeća prava:
- neograničeno korištenje oznake „PPS destinacija“ u svim marketinškim i drugim tržišnim aktivnostima,
- članstvo u nacionalnom PPS klubu,
- isticanje nositelja PPS oznaka internetskim stranicama kojima upravlja HTZ-a (posebnoj PPS podstranici na portalu www.croatia.hr te u narednim godinama i na zasebnoj PPS internetskoj stranici),
- u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih prezentacija nositelja PPS oznaka za tour operatore i turističke agencije,
- u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente na PPS destinacije,
- u suradnji s HTZ-om organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing),
- sudjelovanje u ostalim marketinškim/tržišnim aktivnostima HTZ-a (sajmovi i dr.).

Svim subjektima koji se na području destinacije uključe u pilot projekt omogućit će se dodatna tržišna vidljivost i prepoznatljivost u destinaciji, a u sklopu pilot projekta potrebno je zadovoljiti sljedeće uvjete:
- raspoloživost najmanje 50% smještajnih kapaciteta iz skupine „Hoteli“ (mjereno brojem kreveta), od čega najmanje 200 kreveta mora biti u objektima vrste „Hotel“, „Aparthotel“, difuzni hotel i/ili integralni
- raspoloživost najmanje 10% smještajnih kapaciteta iz ostalih vrsta objekata za smještaj (mjereno brojem kreveta)
- poslovna aktivnost najmanje 50% ugostiteljskih objekata iz skupine «Restorani» (restoran, pizzeria, bistro, slastičarnica i dr.)
- poslovna aktivnost najmanje 50% ugostiteljskih objekata iz skupine «Barovi» (caffe bar, pivnica, konoba, disco club, noćni klub i dr.)
- poslovna aktivnost najmanje dvije (2) turističke agencije koje imaju vlastite programe paket aranžmana, izleta ili druge tematske proizvode koji uključuju ponudu PPS destinacije
- poslovna aktivnost najmanje 50% prodavaonica trgovine na malo (hrana, piće, higijenske potrepštine, novine, odjeća, obuća i dr.) uz uvjet da u svakom slučaju posluje barem jedna prodavaonica za prodaju hrane, pića, higijenskih potrepština i novina
- poslovna aktivnost najmanje jedne ljekarne i jednog liječnika opće prakse.

Ključni proizvodi naše destinacije na kojima se bazira PPS ponuda su: Kulturni turizam te Pustolovni i sportski turizam. Ciljana tržišta naše destinacije (geozone) su Italija i Slovenija gdje ćemo imati posebne prezentacije, dok će se u sklopu PPS projekta naša destinacija promovirati na 10 europskih tržišta.

Download
Pravila dodjele oznake PPS
Izjava
Odluka o osnivanju PPS kluba
Odluka vijeća o osnivanju PPS kluba

Nadamo se da ćete prepoznati važnost ovog projekta i uvidjeti prednosti koje vam nudi.

Više o projektu možete pronaći na:
http://business.croatia.hr/
http://www.mint.hr/